Kurv Ta handleturen hos oss!

Gratis frakt ved kjøp av småvarer over 1000kr.

Vilkår og betingelser

Kundeservice

Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyd. Vi vil derfor gjøre det vi kan, for at du skal ha en trygg og god kjøpsopplevelse. Gi oss gjerne en tilbakemelding dersom du lurer på noe, eller om noe har gått galt.

GRATIS RETUR ved kjøp via PayPal. Se egen side for betingelser.

Priser og Levering

Gratis levering ved kjøp av småvarer over 1000 kr (Betingelser:maks mål 120x60x60cm, maks vekt 10kg)

Pris på frakt:

Minstekjøp er 300,- tilkommer frakt på 99,-

Kjøp over 1000,- får GRATIS frakt. (Betingelser:maks mål 120x60x60cm, maks vekt 10kg)

For levering av møbler ber vi om at dere kontakter oss på mail: myskyinterior@gmail.com eller telefon. 41020262. Egne satser på frakt av varer større enn 120x60x60cm, eller over 10kg.

Ellers sender vi alle småvarer med Norgespakken, Posten.


Vi tenker på miljøet og tar vare på all emballasje for gjenbruk for utsendelse av bestillinger. Derfor vil ikke alltid emballasjen se like flott ut, men selve produktet innvendig vil selvfølgelig alltid være like fint.Vi forbeholder oss retten til å endre våre priser i nettbutikken og reserverer oss mot feilaktig prissettig. Du kan bestille varer i nettbutikken vår og velge mellom å hente varen selv på vårt lager, eller få pakken sendt hjem. Møbler blir levert døren. Vi ønsker også å informere om at sendingstiden fra vårt lager hjem til kunden er på 2-6 dager avhengig av hvor i landet man bor. Møbler har leveringstid på ca. 1-4 uker. 

OBS! For levering til Nord Norge gjelder egne priser på frakt.

 

Forsendelse

Vi sender alle våre varer med Posten eller Bring og du kan til enhver tid spore din egen pakke. Fraktkostnad er satt etter gjeldene staser hos Posten/ Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom kjøper ikke henter ut pakken som er bestilt, er ikke kravene i henhold til Angrerettloven oppfylt. Kjøper vil da bli belastet med frakten. Dersom vi må sende pakken igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke hentet pakke, må kjøper betale denne kostnaden.  Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke og hentes på ditt lokale postkontor. Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id. Dette gjør at du kan spore pakken på www.bring.no. eller posten.no. Det er også mulig å hente på vårt lager.

Reklamasjon

Dersom varen blir skadet ved levering må du ta kontakt med oss senest to dager etter at du mottok varen/e. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Ser du at emballasjen er skadet når du henter pakken, skal du også melde dette direkte til det postkontoret som du kvitterer ut pakken av. De sender oss en skademelding og erstatter varen, slik at vi kan sende en ny vare til deg.

Betaling 

VIPPS:

Betal trygt og enkelt med Vipps til 41020262, merkes med navnet på den som bestiller varen.

PayPal:

Kortbetaling gjør du trygt og sikkert med PayPal. Du må ikke ha konto hos PayPal for å betale  med PayPal.  PayPal godtar desverre ikke kjøp under 200kr. Hvis du ønsker å bestille for under 200kr, kryss av for faktura og send oss en mail, så ordner vi det. PayPal er en ledende global betalingstjeneste, og er en tryggere og raskere måte for å betale og ta betalt på nettet. PayPal lar personer betale og overføre penger uten å måtte dele sine betalingsopplysninger, med fleksibilitet til å betale ved hjelp av saldo på PayPal-kontoen eller tilknyttede betalingskort. Betalinger med PayPal inkluderer også PayPal Kjøperbeskyttelse og Selgerbeskyttelse (vilkår gjelder).

Faktura:

Vi sender gjerne en faktura til deg om du ønsker det, men denne må betales før varene sendes. Siden vi er en liten familiebedrift har vi ikke tid/ønske/kapasitet til å drive med kredittvurdering/purring/inkasso. Vi ber om forståelse for dette. Haster det med levering så anbefaler vi PayPal eller VIPPS, eller send oss en kopi av betalt faktura så påskynder vi prosessen.

Kort/kontant:

Det er mulig å betale med kort/kontant/Vipps ved henting på lager, eller levering i Bergens området.

Angrefrist

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere varen/e innen 14 dager, uten å begrunne returårsaken. Send oss en mail hvis du ønsker å angre kjøpet, så ordner vi det. Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i samme emballasje. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Salgsvarer tas ikke i retur.

 

Produkter

Vi har de fleste småvarene på lager, og møbler bestilles inn til kunder. Skulle det mot formodning skje noe i vår logistikk som gjør at varene likevel er utsolgt, tar vi kontakt med deg, slik at du har mulighet for å annullere eller gjøre om ordren din. Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi ofte er det vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde. Vi tar forbehold om trykkfeil. Har du spørsmål, ris eller ros kan du ta kontakt med oss på: myskyinterior@gmail.com

 

Velkommen til en hyggelig handel!